Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Concealer baby, let's make a truce.



Kαλή εβδομάδα!!
Πως περάσατε το weekend σας? Το χάρηκα κάπως το δικό μου, αλλά μετανιώνω που έχασα ένα σεμινάριο στην Λευκωσία που ήταν για το μακιγιάζ και έδειχνε την τάση για το καλοκαίρι και είχε προσκεκλημένο τον Φρέντυ Καλομπράτσο. Από ότι άκουσα ενθουσιάστηκαν τα άτομα που τον γνώρισαν και ευελπιστώ να έρθει σύντομα πάλι.

Το θεματάκι μας σήμερα είναι το κονσίλερ. Δεν ξέρω για σας,
αλλά εγώ χρειάζεται να το ψάχνω περισσότερο ακόμη και από το foundation μου.
Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ το ΝW20 Studio Finish concealer της MAC, υπάρχει όμως ένα αλλά στην σχέση μας. Καλύπτει αρκετά τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες(καταραμένη κληρονομικότητα) αλλά όχι πάντα, είναι λες και το πάει με τα κέφια του, και το κακό μετά από 2 ώρες τσακίζει, μαζεύει στις γραμμές έκφρασης και δημιουργεί ένα πρόβλημα το οποίο δεν υπάρχει!
Οπότε αφού δεν πάει my way, it's gonna take the highway.

Είμαι μεταξύ του Secret camouflage concealer της Laura Mercier




και το



Mister Light concealer του Givenchy




το οποίο δοκίμασα σε ένα κατάστημα καλλυντικών και πρέπει να πω ότι είδα απίστευτο αποτέλεσμα και σε σύγκριση με το MAC έκανε ώρες για να τσακίσει, και αυτό ελάχιστα.

Εσείς ποιο concealer χρησιμοποιείτε? Σας βόλεψε όσο θα θέλατε?
Έξτρα συμβουλές πάνω στο θέμα με ενδιαφέρουν!

Σας παραθέτω 2 videos του Goss makeup artist γιατί βάζει ωραία βιντεάκια με αρκετές συμβουλές και tricks.










To συγκεκριμένο το δοκίμασα και πάνω μου, αν και δεν είχα μία τόσο σκούρα απόχρωση κονσίλερ , και αντί για foundation δοκίμασα την BB cream της Garnier και όντως υπήρχε μια κάποια διαφορά, οπότε αν υπήρχε σκούρα απόχρωση κονσίλερ και foundation θα είχα ένα ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.
Πως σας φαίνεται?



10 σχόλια:

  1. Δεν χρησιμοποιώ κάποιο αλλά το make up καλύπτει λιγάκι τους μαύρους κύκλους μου και προς το παρών λέω να μην πάρω.. Αυτό που σκέφτομαι είναι κάποιο για τις κοκκινίλες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά ούτε εγώ θα πάρω τώρα αμέσως μιας και έχω ακόμη μπόλικο, αλλά πραγματικά έχω απογοητευτεί από την MAC σε θέματα κονσιλερ και foundation. Έχω θέμα με τους κύκλους μου και το μεγαλοποιώ όπως μου λένε, αλλά αφού μπορώ να έχω ένα καλύτερο αποτέλεσμα, να μην το δοκιμάσω? :P Για κοκκινίλες ποιο?

      Διαγραφή
  2. Γεια σου!εχω κ εγω το ιδιο προβλημα με το συγκεκριμενο κονσιλερ της mac.θα σου πω τι εχω δοκιμασει εγω ως τωρα κι εχω δει διαφορα (εχω τρομερη δυσχρωμια κατω απο τα ματια..)αγορασα το prep and prime highlighter και το χρησιμοποιω ειτε πανω ειτε κατω απο to studio finish μεχρι να τελειωσει.επισης μολις αγορασα το pro longwear concealer το οποιο καλυπτει το ιδιο καλα αλλα δεν σπαει τοσο γρηγορα και μπορεις να βαλεις και πουδρα απο πανω χωρις να σου καταστρεψει το αποτελεσμα οπως με το studio finish.καμια απο τις συμβουλες των αισθητικων στη mac δν ειχε αποτελεσμα αφου το ιδιο το προιον ειναι ελαττωματικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά ναι να μου λέει μια χαρά είναι το προϊόν φταίει ο τρόπος που το βάζεις, αλλά αφού με όλους τους τρόπους το ίδιο πρόβλημα μου δημιουργεί. Αυτή τη φορά δεν πάω σε Mac, προτιμώ να δω και άλλες εταιρίες, γιατί χαλάστηκα αρκετά. Αν ήταν έτσι έπαιρνα ένα κονσιλερ της Radiant και τελείωσε το θέμα. Τι τραβάμε για ένα ξεκούραστο βλέμμα..!

      Διαγραφή
  3. Eχω δοκιμασει παρα πολλα, αλλα δεν εχω μεινει με καποιο ικανοποιημενη. Εχω πολυ εντονους καφε κυκλους, κ να φανταστεις ουτε το Mac Studio Finish καλυβει κατι το ιδιαιτερο. Αν κ προτιμω τα liquid concealer, το μονο που βασικα εκανε κατι ειναι της Bobbi Brown Peach corrector, αλλα δεν μου αρεσει η συνθεση του, ειναι πολυ κολλωδες. Δεν ξερω τι να δοκιμασω μετα, ισως το Mac Pro Longwear, η ισως να τα παρατησω και να βαζω το foundation κ απο πανω ενα ελαφρυ concealer για highlighting.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις προβληματάκι έχω, θα ανεβάσω και φώτο δίχως μακιγιαζ για να δεις, και διαφορά πρέπει να πω είδα πάρα πολύ με το κονσιλερ της Givenchy! Δοκίμασε και συ όταν πας σε Hondos ή Sephora 2-3 εταιρίες, και κοίτα reviews online. Εγώ αυτό κάνω. Έχει σχεδόν ένα μήνα που το ψάχνω και ακόμη δεν είμαι σίγουρη. Πάντως μην πέφτεις στην παγίδα των πωλητριών, γιατί πολλές με το δοκίμασε νομίζουν ότι θα αγοράσεις κιόλας. Κίτρινο κονσιλερ δοκίμασες και δεν είδες διαφορά?

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα concealer που αναφέρεις αλλά το laura mercier βλέπω ότι είναι 2σε1, η δεξιά απόχρωση μπαίνει πρώτα σαν corrector για να διορθώσει το χρώμα και η αριστερή στη συνέχεια για να φωτίσει, πολύ καλά και καλυπτικά correctors και concealers έχει και η Kryolan.
    New follower!

    ...Υγ 1.μάλλον δίκιο έχουν που σου λένε ότι υπερβάλλεις με τους κύκλους αν κρίνω από τη photo :))
    2. Goss ---> Θεός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού τα καλύτερα ακούω για Mercier οπότε μου κάνει κλικ, κοίτα και σε Youtube. Για την Kryolan ξέρω πολλά αλλά δεν έτυχε να δω κονσίλερ της, παρά μόνο foundation. Θα πάω να κοιτάξω να δω τι έχει και τι τιμές παίζουν.
      Για τους κύκλους μου υπερβάλλω αλλά είναι κάποιες μέρες νορμάλ και άλλες λες και το έχω ξενυχτήσει και το κονσιλερ δεν έχει κάνει τίποτα!!
      Όσο για τα κλιπάκια με τον Goss πρέπει να πω με έχει βοηθήσει σε πολλά θέματα. Και η Makeup Geek είναι καλή αλλά αυτός πάει σε άλλο επίπεδο!

      Διαγραφή
  5. Φρέντυ θεόs!Απο τουs καλύτερουs που υπάρχουν εδώ Ελλάδα!
    Και φαίνεται πολύ καλό!
    έχειs tag
    http://siabeautyandmakeup.blogspot.com/2012/03/n-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω και ακόμη νιώθω άσχημα που το έχασα!
      Contouring δεν κάνω ιδιαιτερα πάνω μου γιατί είναι έτσι η δομή του προσώπου μου που και με ένα απλό ρουζ αν το απλώσω σωστά μπορεί να κάνει παρόμοιο αποτέλεσμα! Σε ευχαριστώ για το tag! :)

      Διαγραφή